Morgan
Morgan 3 Wheeler
Morgan 3 Wheeler, to je ultimátní zážitek, který lze těžko k něčemu přirovnat. Posez téměř na zemi, řidič natěsnán se spolujezdcem rameno na rameni, spuštění levé ruky řidiče znamená dotyk dlaní země. Ano, takový je kontakt řidiče s prostředím. Velmi přirozený posez za volantem, sportovní volant, mini pedály, krátká přesná řadící páka, to vše tvoří dohromady těžko představitelný, ale dokonale fungující celek. Když se rozjedete, zpočátku nechápete, která bije. Jak s tím točit, jak objíždět nerovnosti, co dělat, snažíte se to co nejrychleji pochopit, vyčíst, ale mysl je zmatena, v čem že to sedíte. Když dosáhnete 80 km/h, hledáte po stranách křídla a odhadujete, kdy asi tak začnete vzlétat. Je to však jen první naprosto mylný dojem, protože záhy začnete zjišťovat, že ta pojízdná roura velmi dobře žije na silnici, mini deflektory pro odklon vzduchu začínají fungovat, do toho vás začne pohlcovat vynikající řízení stroje s výkonným turbo motorem o výkonu 122 koní. Po pár kilometrech, kdy přestanete tolik řešit, že kola okolních, zejména nákladních vozů nebo autobusů, vypadají zespod obzvláště hrozivě, začnete přidávat a zkoušet, kde zhruba máte míru, kterou unesete a ono světe div se, je to čím dál větší zábava. Na asi pátý palec nahoru od okolí zkoušíte zatroubit na pozdrav a vyprsknete smíchy nad hlasitým, ale srandovním klaksonem. Zcela pomíjím zvuk zapnutého blinkru, který je stejně hlasitý a komický, jako když za sebou rytmicky táhnete ze schodů hliníkový žebřík. Morgan 3 Wheeler je nepochybně jedna, v tom nejlepším slova smyslu, z nejvýraznějších věcí, která se nám dostala do ruky a dává při hmotnosti lehce +600 kg jasnou indicii, že se jedná o velmi rychlý stroj. Když si člověk uvědomí maximálku okolo 210 km/h, bude vždy limitem pouze element mezi volantem a sedačkou.